top of page

Retourbeleid

Al onze items worden op maat gemaakt. Daarom accepteren we, tenzij het product defect is, geen retouren. Mocht het in het zeldzame geval voorkomen dat je een beschadigd of defect item ontvangt, meld dit dan binnen 14 dagen via e-mail aan info@radena.be, inclusief een foto en beschrijving van het probleem.

Indien het item als defect wordt beoordeeld, bieden we een vervanging aan (indien op voorraad), of een tegoedbon of terugbetaling zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen. We kunnen een retour voor een defect stuk niet verwerken als we de kans niet hebben gehad om het defect te bekijken en te inspecteren. Wij dragen de kosten van het retour verzenden. Stuur niets terug voordat wij op de hoogte zijn gebracht van het probleem en dit met je hebben besproken.

Voorwaarden

  • Items moeten binnen 14 dagen na factuurdatum (aankoopdatum) worden geretourneerd.
    Items die buiten deze termijn worden gestuurd, worden op kosten van de afzender teruggestuurd.
    We raden sterk aan om alle ontvangen items bij levering te controleren, zodat eventuele retouren of tegoeden binnen de gestelde termijn verwerkt kunnen worden.

  • Het item moet onbeschadigd en ongebruikt zijn, met alle originele labels intact.

  • Goederen moeten geurvrij zijn (geen sigarettenrook, vochtigheid etc.).

  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.

Retourneren van je goederen

  • Stuur je item(s) terug met het ingevulde retourformulier (bijgevoegd bij je bestelling).
    Vermeld duidelijk je naam en bestelnummer op het retourpakket, zodat wij dit efficiënt kunnen verwerken.

  • Goederen moeten worden verzonden via een tracked courier. Dit garandeert dat je pakket niet kwijt raakt. Radena is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte retouren en we kunnen je retour pas verwerken zodra het originele item weer bij ons binnen is.

Radena is niet verantwoordelijk voor niet-bezorgde of zoekgeraakte bestellingen, aangezien al onze items wereldwijd met tracking worden verzonden. Verzending binnen België gebeurt via BPost met bewijs van verzending. Als je een upgrade van de verzending wenst, neem dan contact met ons op.

Dankjewel!
Hilde

bottom of page